اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند برپایی کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی برای بانوان زائر در حرم مطهر ریزش مو چه زمانی غیرطبیعی است؟ مادران نوزادان کم وزن بیشتر در معرض خطر زوال عقل هستند فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید الگوی جهانی شود اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش پنجم) خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد
سرخط خبرها
‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد

‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد

  • کد خبر: ۲۲۷۲۷۴
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
دخر ورزشکار ۱۸ ساله مشهدی توانست با پشتکار و اراده اهنین خود در رشته وزنه برداری،پدیده آسیا شود.

به گزارش شهرآرانیوز،موفقیت مرد و زن نمی‌شناسد، اراده و پشتکار رمز موفقیت دختران این سرزمین است، رقابت قهرمانی وزنه برداری جوانان ایران، اتفاق تاریخی را برای کشورمان دربرداشت یکی از این تاریخ سازی‌ها توسط دختر ۱۸ ساله مشهدی رقم خورد. 

ریحانه کریمی، پدیده قهرمان آسیا در وزنه برداری، نمونه موفق از یک دختر ایرانی است که با پشتکار و اراده توانسته به اوج آرزوهایش برسد.

رتبه های ششمی آسیا، نقره و برنز نوجوانان و جوانان آسیا به همراه ۶ رکورد شکنی ملی، پنجمی جهان با ثبت ۶ رکورد جدیدملی در بخش جوانان و بزرگسالان، اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، چهارمی آسیا و رکورد شکنی دوباره جوانان و اعزام به انتخابی المپیک پاریس از جمله افتخارات اوست.

می خواهم متفاوت باشم

وی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، می گوید: می خواهم متفاوت باشم برخلاف دیگر هم سن و سالانم که دنبال تفریح و خوشگذرانی و یا اینستاگردی هستند، ترجیح دادم به دنبال اهداف و آرزوهایم بروم، از کودکی بنیه بدنی بالایی داشتم و رشته ورزشی ژیمناستیک را انتخاب کردم بعد از آن وارد رشته جودو شدم و در سال ۱۴۰۲ پدیده جودوی کشور شدم بعد از ان با تمرینات سخت و پی در پی با همراهی استادم خانم مینا عصفوری طی یکسال در وزنه برداری در رده بزرگسالان در آسیا قهرمان شدم.

کریمی با بیان اینکه استعداد به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کفایت نمی کند بیان می کند:بسیاری از افراد با داشتن استعداد به اهدافشان نمی رسند، چون اراده و پشتکار لازم را ندارند،بعضی ها می گویند این ورزش پسرهاست به دختر‌ها ارتباطی ندارد ولی من می گویم یک دختر می‌تواند نشان دهد که قدرتمند و قوی است و می توانیم  و با ایمان به خدا و پشتکار قوی به بالاترین درجات در جهان برسیم.

وی ادامه می دهد:در وزنه برداری مدال یک نقره آسیا و دومدال برنز دارم و توانستم به تیم ملی بروم و در مسابقات فیتنس چلنج مدال جوانان جهان و برنز بزرگسالان رابدست اوردم،پس از آن، چون توانایی بلند کردن وزنه‌های سنگین را داشتم به رشته وزنه برداری وارد شدم و در وزنه برداری طی دوسال توانستم مدال آسیایی کسب کنم.

برای هدفم میجنگم

این قهرمان وزنه داری از امید و آرزویش میگوید:برای زندگی ام ارزش قائلم و برای هدفم میجنگم تا به هدفم برسم  و هدف این است که طلای المپیک را بگیرم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.